Overweeg jij lid te worden bij de Kralingsche Zeilclub? Lees hier meer over het proces om lid te worden.

Om lid te worden is een aantal stappen nodig. Allereerst het invullen van onderstaand formulier, waarna je wordt uitgenodigd voor een ballotagegesprek. In het ballotagegesprek wordt duidelijk of de Kralingsche Zeilclub en jij bij elkaar passen, en maak je nader kennis met het reilen en zeilen van van de vereniging. Als het ballotagegesprek positief verloopt, hoef je alleen nog de contributie te betalen om definitief lid te worden van de KZC.

Twijfel je nog of de KZC iets is voor jou? Kom dan een keer langs om kennis te maken. Op woensdagavond, vrijdagavond, zaterdag en zondag zijn er eigenlijk altijd genoeg mensen die je iets kunnen vertellen over de club. Weet je niet wie je moet aanspreken? Vraag het dan even aan onze gastheer Ed, die je achter de bar of aan een tafeltje op het terras zult vinden. Wij vertellen je dan meer over het lidmaatschap. Lukt het niet om langs te komen maar wil je wel meer informatie ontvangen neem dan even contact met ons op!

Ben je er al uit? Schrijf je dan hieronder in voor het lidmaatschap.

* = verplichte velden

Factuur

Na het invullen van onderstaad formulier dient u direct middels IDEAL te betalen, waarvan u direct de factuur per e-mail ontvangt. In sommige gevallen wordt er pas daarna een kennismakings- c.q. ballotagegesprek gepland. Mocht het gesprek onverhoopt niet tot een positief resultaat leiden wordt het betaalde bedrag terug betaald.

Klik hier om het privacyreglement te downloaden.

Ouder/voogd (indien van toepassing)

Let op: Bij aanmeldingen nieuwe leden t/m 17 jaar oud dienen zowel kind als één ouder lid te worden. Naast onderstaande ook graag dit formulier hierna voor het andere nieuwe lid invullen.

Certificering

Lidmaatschap