We stellen u graag voor aan het bestuur en de verschillende commissies van onze vereniging. Het doel van deze introductie is om iedereen actief en laagdrempelig te betrekken bij onze vereniging. Daarnaast geeft dit overzicht dat u weet wie je kan benaderen met vragen over de activiteiten van op de Kralingsche Zeilclub.

We zijn erg trots op ons bestuur en de commissies. Ze werken hard om ervoor te zorgen dat onze vereniging actief is en onze leden optimaal kunnen genieten van de watersport. Onze commissies zijn altijd op zoek naar nieuwe leden die hun passie willen delen en hun talenten willen inzetten voor onze vereniging. Mocht u geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan een van onze commissies, neem dan gerust contact met ons op.

Bestuur

Ons bestuur bestaat uit een groep enthousiaste en betrokken leden die zich inzetten voor de belangen van onze zeilvereniging. Hieronder stellen we de bestuursleden aan u voor:

Functie

Interim voorzitter Johan Pols slopj.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Secretaris Matthijs Priester ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Penningmeester Paul Bergwerff ffrewgrebp.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Havencommisaris Rosemarie Kloosterhuis siuhretsoolkr.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Bestuurslid  Peter van der Starre erratsrednavp.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Bestuurslid  Erwin van der Burg grubrednave.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Bestuurslid Jolla Schelling gnillehcsj.[antispam].@kralingschezeilclub.nl
Bestuurslid Joost Lindenborn nrobnednilj.[antispam].@kralingschezeilclub.nl

Zeilcursuscommissie

De Kralingsche Zeilclub heeft een zeilcursuscommissie die verantwoordelijk is voor het organiseren van zeilcursussen voor leden en niet-leden. De zeilcursuscommissie is samengesteld uit ervaren zeilers die hun passie voor het zeilen graag willen overdragen aan anderen. Ze organiseren verschillende soorten zeilcursussen en trainingen, van beginner tot gevorderd niveau. De cursussen zijn geschikt voor jong en oud en er wordt gewerkt met gekwalificeerde CWO instructeurs en ervaren wedstrijdzeilers als wedstrijdtrainer.

Instructeur kielboot & wedstrijden Peter van der Starre
Instructeur kielboot Philippe Rouffaer
Instructeur motorboot & kielboot Frans van den Biggelaar
Instructeur jeugd & kielboot Vincent Dik
Instructeur kielboot Erwin van der Burg

Overige aanspreekpunten

Naast het bestuur en de commissies, zijn er ook andere contactpersonen binnen de Kralingsche Zeilclub die je kunt benaderen voor specifieke vragen of onderwerpen. Hieronder een overzicht van deze contactpersonen:

Brenda Spruijt - van der Spek

Contact: noosrepsnewuortrev.[antispam].@kralingschezeilclub.nl

Functionaris gegevensbescherming Deze rol is bij de secretaris belegd
Beheerder kantine Ed Berkhout

Ledencommissie

Onze ledencommissie is een belangrijke commissie die zich richt op het behouden en werven van nieuwe leden voor onze vereniging. De ledencommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten voor leden en het bevorderen van de betrokkenheid van leden bij de Kralingsche Zeilclub.

Voorzitter Jasper Kamer
Ellen Brouwer-Moret
Arnout Cramer
Richard Spruijt
  Ingrid van den Ijssel-Schreuder
  Rudy den Outer

Havencommissie

De Kralingsche Zeilclub heeft ook een havencommissie, die verantwoordelijk is voor het beheer en onderhoud van onze havenfaciliteiten. De havencommissie zorgt ervoor dat onze haven altijd goed onderhouden en schoon is, zodat onze leden en bezoekers veilig en comfortabel kunnen genieten van het zeilen en het water.

De taken van onze havencommissie omvatten het controleren van de ligplaatsen, het onderhouden van de steigers, het onderhouden van de walstroomvoorzieningen en het zorgen voor een schoon en veilig havengebied. Als u vragen of opmerkingen heeft over de havenfaciliteiten of als u een ligplaats wilt huren, kunt u contact opnemen met de leden uit deze commissie.

Commissie Naam
Voorzitter Rosemarie Kloosterhuis