Aan Langepad 25 ligt het Clubhuis van de Kralingsche Zeilclub. Waar op de begane grond de kleedkamers, vergader- en traingingsruimte zijn, beslaat de bar met terras aan 2 kanten de gehele eerste verdieping. Iedere woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag is het clubhuis geopend voor een drankje, een tosti of een simpele avondmaaltijd. Woensdagavond wordt er vaak gekookt door leden zelf en kan er voor kostprijs meegegeten worden.

ed-1
ed-2

Dit deel van het clubhuis is het terrein van Ed Berkhout. Hij staat sinds 2010 achter de toog en in de keuken, en zit zelf ook nog wel eens op het terras. Ed is een authentieke Rotterdammer en een echte horecatijger. Met zijn jaren ervaring kent hij alles en iedereen op de KZC en de andere verenigingen aan de Kralingse Plas. Als het over verenigingszaken houdt hij zich echter het liefst afzijdig: “Wachttijden? Liggelden? Ik weet het niet en ik wil het niet weten. Ik ben ook geen zeiler, geen watersportmens. Nee, ik ben een mensenmens en daarom ben ik hier.”

Behalve dat de bar van Ed open is voor leden van de KZC, is hij ook te benaderen voor de organisatie van evenementen in het clubhuis, ook voor externe partijen. Voor vragen, neem contact op via het formulier hieronder of via zijn telefoonnummer 06-53389018.

Openingstijden zomer (1 april t/m 1 oktober)

Woensdag 12:00 uur tot 20:00 uur*
Vrijdag 12:00 uur tot 01:00 uur
Zaterdag 10:00 uur tot 20:00 uur*
Zondag 10:00 uur tot 20:00 uur*

* Bij aanwezigheid van voldoende leden zal het clubhuis langer geopend blijven.

Openingstijden winter (1 oktober t/m 1 april)

Woensdag 12:00 uur tot 18:00 uur
Vrijdag 12:00 uur tot 18:00 uur
Zaterdag 10:00 uur tot 18:00 uur
Zondag 10:00 uur tot 20:00 uur

Heeft u vragen aan onze gastheer? Vul dan onderstaand contactformulier in.

Beveiligingscode Beveiligingscode