wps-4

Team Rotterdam (Stichting World Port Sail) is een samenwerkingsverband van 5 Rotterdamse zeilverenigingen, waaronder de Kralingsche Zeilclub. Het doel: faciliteren van alle activiteiten die de zeilsport in Rotterdam ten goede komt. Verhogen van het niveau van de sporters, gericht op doorstroming naar nationale talententeams.

Wij hebben ons verenigd om een aantal zaken samen te organiseren, om kennis te delen, opleidingen te verzorgen en materiaal uit te wisselen. Door samen op te trekken kunnen kosten worden gedrukt. Dit komt o.a. ten goede aan materialen en een opleiding door erkende trainers, het organiseren van events en het werven van fondsen. Dat resulteert in winnende teams! Team Rotterdam boekt goede resultaten. Zeilers uit Team Rotterdam zitten in de kernploeg! En dat mag gezegd worden.

Vanuit Team Rotterdam wordt er actief gevaren in vier verschillende klassen. Dat zijn de optimisten (jeugdzeilen), laser (zwaardboot 1-pers.), RS Feva (zwaardboot 2-pers.) en met de Max Fun 25 voor het Match Racing. Dus heb je CWO III binnen en wil je actief wedstrijd gaan varen kan je gaan trainen bij Team Rotterdam. Via de onderstaande buttons krijg je op Facebook een beeld van de verschillende team.