Afkoop verenigingswerk

Geplaatst op 13-02-2019  -  Categorie: Algemeen

Zoals tijdens de ALV afgesproken is wordt leden voortaan aangeboden om hun verenigingswerk af te kopen. Hierbij wordt een vergoeding van 10 euro per werkuur doorberekend, waarbij het type lidmaatschap en leeftijd van invloed zijn op het aantal werkuren van leden. Vanaf nu kan worden aangegeven, per email naar info@kralingschezeilclub.nl of men de werkuren behorende bij het lidmaatschap wenst af te kopen. Degene die dit willen kunnen dat t/m eind februari aangeven bij het bestuur. De gelden die hierop binnenkomen zullen uiteraard aan het onderhoud van de club worden besteed. Koopt u niet af en komt u niet voor de werkuren dan wordt de afkoop alsnog gefactureerd zoals op de laatste ALV met overgrote meerderheid is aangenomen en vastgesteld.