Boterletter wedstrijden 27&28 november

Geplaatst op 24-11-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: PvdS

De Boterletter gaat door! Komend weekend worden de boterletter zeilwedstrijden gezeild op de Kralingse plas. De wedstrijden worden zoals van ouds georganiseerd en gezeild vanuit de RZV.

Ook vanuit de KZC nemen er meerdere leden (en hun bemanning al dan niet van buitenaf) met hun boot deel. Deze leden vertrekken vanaf het KZC terrein naar de westrijden waardoor er meer mensen en bewegingen op het terrein en in het clubhuis zal zijn dan op een gebruikelijk najaars weekend.

We vragen een ieder de geldende corona maatregelen in acht te nemen en elkaar voldoende ruimte te geven op het KZC terrein en in het clubgebouw.

Boven in het clubhuis zal onze pachter Ed om een controle van de coronacheck app vragen. Na een positieve app controle kan hij ter bevestiging een bandje afgeven.

Met dit zelfde bandje kan er ook toegang worden verkregen op het terrein van de organiserende vereniging (RZV) zonder opnieuw te hoeven controleren.