Dag oude website. Hallo nieuwe website!

Geplaatst op 17-01-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Bestuur  -  Bron:

Als je dit leest dan ben je waarschijnlijk op de nieuwe website aangekomen! Het is misschien eventjes wennen hoe alles werkt en waar alles staat, maar we hebben geprobeerd alles op een logische plek terug te zetten, of - in sommige gevallen - een betere plek te vinden. De website is het uithangbord van elke vereniging. Met de nieuwe website beschikken we over dé website om te communiceren met leden en bezoekers via computer, tablet en mobiel.

‘Eigen omgeving’ voor alle leden

Ben je bijvoorbeeld verhuisd en moet er een adres gewijzigd worden, kan je dit zelf op de website aanpassen. Leden kunnen namelijk door een koppeling met het ledenbeheer zelf via de website inloggen op hun "eigen" omgeving. Hier heb je de mogelijkheid om gegevens in te zien en gedeeltelijk te wijzigen. Zodra het lid op uw website de adresgegevens heeft gewijzigd, dan wordt dit automatisch en direct in de ledenadministratie gewijzigd. Maar ook nieuwe leden kunnen zich aanmelden via de website. Voor nieuwe leden erg gemakkelijk, voor huidige leden erg duidelijk en er wordt een hoop werk bespaard voor de secretaris.

Eerste keer inloggen

Mocht je voor het eerst inloggen kan je met je emailadres de inloggevens opvragen via "Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten? Als dit niet blijkt te werken staat er mogelijk geen en/of een verkeerd e-mailadres in het systeem. In dat geval ontvangen wij graag het juiste e-mailadres via ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl.

Losse nieuwsberichten

Alle nieuwsberichten die worden geplaatst krijgen nu hun eigen pagina en link. Dat betekent dat je het bericht kan delen op andere websites middels de link te kopiëren. Als je het direct op Facebook of Twitter wilt delen kan dat ook! Je komt er zelf wel uit hoe dat moet ;-)

Er zijn nog een paar dingetjes waaraan gewerkt wordt. Onder andere een koppeling met onze boekhouding  en een paar kleine aanpassingen aan de vormgeving.

Kom je fouten tegen op de website of heb je suggesties ter verbetering? We horen het graag van je.