Eerste klusweekend 2022 groot succes!

Geplaatst op 21-05-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: RK

Eerste klusdagen 2022 groot succes!

Op zaterdag 30 april en zondag 1 mei zijn de eerste klusdagen van 2022 gehouden. Zie het gehele bericht voor foto's!

Dag 1

Het was een druk bezochte dag en bestond in hoofdlijnen uit 5 onderdelen:

• Schuur- en primer werk van het boeideel van de loods;
  • Schuurwerk en gronden van het groene hek bij de looppoort;
  • Opruimen van het klushok;
  • Schuren van de vlaggenmast;
  • (Groen)onderhoud van het terrein.

Onder leiding van Coen werd er in een goed lopend treintje flink hard gewerkt aan het boeideel. Eerst goed ontvetten, schuren en daarna gelijk de primer er achteraan. Bij het hek ging het er ook snel aan toe. Er werd daar met een grote groep ontvet, geschuurd en geschilderd. Met nu al een mooi hek als resultaat.

Verder heeft Leen zich met een team bezig gehouden met het opruimen van het klushok. Het hok is weer helemaal netjes en opgeruimd.

Het verzoek om dit ook zo te houden. Het klushok is niet bedoeld als opslagplaats van persoonlijke klusmiddelen. En heb je de zaag gebruikt? Graag daarna weer even de boel aanvegen.

Ook is op de zaterdag nog de vlaggenmast geschuurd door 2 leden en heeft een team zich bezig gehouden met het snoeien en onderhouden van het groen op het terrein.

Tussendoor was er door Ed een lekkere lunch geregeld.

Dag 2

Vandaag was er een ander klusteam aan de beurt die zich voornamelijk bezig heeft gehouden met het afronden van het boeideel. Helaas was het hek nog te nat voor een tweede laag. Dit klusje gaan we dan ook oppakken tijdens de klusdag van aankomende zondag 29 mei. Heb je deze dag nog vrij en ben je nog niet ingeschreven voor een klusdag? Doe dit dan via de website!

Al met al kunnen we terug kijken op twee hele gezellige klusdagen met een mooi en zeker ook zichtbaar resultaat. Het bestuur wil alle mensen die zich op deze dagen hebben ingezet voor de vereniging daarom ook via deze weg nogmaals bedanken!

img-4741-kopie

img-4747-1-kopie