Even voorstellen: Ledencommissie

Geplaatst op 11-06-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: IvdIJ

Sinds kort is er een ledencommissie bij KZC.

Een vertegenwoordiging van de verschillende groepen binnen de vereniging.
Ellen, Richard, Jasper, Arnout, Rudy, Ingrid en Fleur vanuit het bestuur.

Doel?
Wat we eigenlijk willen bereiken is dat onze (nieuwe/oude) leden het naar hun zin hebben op de club. Voor nieuwe leden is het onder andere van belang dat zij met andere leden in contact komen en daardoor meer betrokken raken; het KZC gevoel krijgen.

Wat?
We kijken kritisch naar het aanmeldproces voor nieuwe leden. Is alle informatie makkelijk te vinden? Laat de website wel alles zien wat de KZC te bieden heeft? Verder willen we 2x per jaar een “nieuwe leden kennismakingsavond” organiseren. Bijvoorbeeld op een woensdagavond als er ook veel andere leden aanwezig zijn en er wedstrijden worden gezeild.

Ook heeft de club sinds kort een Instagram account, om te laten zien wat er allemaal gebeurt op de club. Ook vanuit de leden ontvangen we graag leuke foto’s met een berichtje. Stuur ze naar ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl.

Volg ons op Facebook en Instagram!

ledencommissie