Even voorstellen: Wie is onze nieuwe penningmeester?

Geplaatst op 21-05-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EV

Mijn naam is Emiel Verkerk. Samen met mijn vrouw (Anouk), dochtertje van vier (Sara Julia) en baby van één (Lotte Mila), woon ik in Capelle aan den IJssel. Om fit te blijven volg ik een triatlon schema: wielrennen, zwemmen en/of hardlopen. Achter de foto zit een verhaal. Zoals u kunt zien is mijn passie zeilen, met mijn H-boat ‘Nevermind’. Daarnaast vind ik het ook leuk om met mijn dochter, te gaan zwemmen of dansen.

Werk

Mijn ervaring varieert van auditing bij een Big Four tot accounting in het bedrijfsleven. Ik ben ingeschreven als Register Accountant, bij het NBA. Ik heb een breed palet aan ervaring. U kunt hierbij denken aan ervaring met Groepscontroles, controle van fusie & overnames, onderhanden projecten, jaarrekeningen en advisering bij verslaggevingsvraagstukken. Ik heb acht jaar bij een Big Four kantoor gewerkt in de controlepraktijk, profitsector. Daarna een jaar in het bedrijfsleven en twee jaar als manager in controlepraktijk van en MKB-accountantskantoor. Mijn ervaring van de afgelopen twaalf jaar zet ik nu in als interim financieel professional. Mijn energie, werkervaring en netwerk van relaties neem ik mee in mijn bestuursfunctie.

Penningmeester

Enerzijds kijk ik naar uit om te leren hoe wij met zijn allen de vereniging ieder jaar weer een stukje beter gaan maken. Aan de andere kant ga ik een bijdrage leveren door het bestuur te helpen met mijn ervaring als financieel professional.

Meehelpen als bestuurslid betekent voor mij het opbouwen van langdurige relaties met alle leden. Door met elkaar in contact te treden kunnen we de relaties onderhouden in periodes van voor- en tegenspoed. Maar het meeste kijk ik uit naar het maken van lol, in het organiseren van watersport evenementen. Zoals het eerstvolgende weekend evenement op de KZC.

Het Kralingsche Kampioenschap op 2 en 3 juli 2022

Ik hoop iedereen daar te zien!

Groet,

Emiel Verkerk