Even voorstellen: Wie is onze secretaris?

Geplaatst op 13-02-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Fleur Kuenen

Wie?

Mijn naam is Fleur Kuenen en ik ben sinds november 2020 secretaris van de Kralingsche Zeilclub. Ik ben 26 jaar oud en woon in Capelle ad IJssel, op slechts een kwartiertje fietsen van de plas. In het dagelijks leven ben ik business controller bij Aafje Hulpthuis.

Secretaris?

Alle e-mails naar ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl komen bij mij terecht. Verder ben ik voor leden het aanspreekpunt als het gaat om lidmaatschappen en ledenmutaties.

Tijdens de bestuursvergaderingen maak ik de notulen en zorg ik van te voren voor een agenda. Het leuke aan secretaris zijn is dat je heel veel meekrijgt van verschillende zaken omdat het meeste e-mailverkeer via jou verloopt.

Zeilen

Ik zeil al mijn hele leven mee met mijn grootouders op een platbodem in Friesland, maar ik ben nu ook actief zeillessen aan het volgen op de KZC om straks zelf te kunnen schipperen. Ik geniet erg van het zeilen (vooral met mooi weer) en van de gezelligheid op de Kralingsche Zeilclub. In de toekomst zou ik het wedstrijdzeilen wel eens willen proberen!

KZC

Voor mij is het heel belangrijk dat iedereen, jong en oud zich prettig voelt op de club en dat er voldoende activiteiten zijn voor de verschillende leeftijdsgroepen en wensen. Mocht je nog ideeën hebben voor activiteiten of je wensen willen uitspreken? Ik hoor het graag!

Verder hoop ik dat we ook nieuwe leden en minder-actieve leden meer kunnen betrekken bij onze vereniging. Het valt mij op dat er leden zijn die wij als bestuur eigenlijk niet kennen en andersom geldt waarschijnlijk hetzelfde. Dat is toch gek? Maar hoe kunnen wij ervoor zorgen dat jij een actief lid wordt? Mis je bepaalde activiteiten? Of vind je het gewoon lastig omdat je niemand kent? Ik sta open voor alle ideeën en denk graag mee!

Ik kijk er naar uit om jullie (beter) te leren kennen! Hopelijk kan dit binnenkort weer op de club!

Fleur

img-6152