Even voorstellen: Wie is er algemeen bestuurslid?

Geplaatst op 14-02-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Peter van der Starre

Ik ben Peter van der Starre, getrouwd met Astrid en vader van 2 zonen Thom en Barend. Velen van de KZC leden kennen mij wellicht van het hardlopen en/of het zeilen met de Maxfun, wat ik actief vanuit de KZC beoefen.

KZC

Sinds 2006 ben ik lid van de KZC. Op dit moment neem ik deel aan het bestuur van de KZC, als algemeen bestuurslid. In de begin jaren van ons familie lidmaatschap, hielp ik actief mee bij de jeugdzeillessen van de KZC op de Kralingse Plas. Later toen Thom en Barend actief deelnamen aan het wedstrijdzeilen in de regio en het landelijke wedstrijdcircuit, begeleidde ik de jeugd wedstrijdzeilers, in teamverband via Team Rotterdam.

De KZC vind ik een mooie vereniging, waar de leden die allemaal eenzelfde passie voor watersport hebben, hun hobby op een eigen manier kunnen uitoefenen. Verschillende soorten watersport gaan bij de KZC goed samen. Hierdoor is de KZC een mooie club met brede mix van leden, waar gezamenlijk veel solidariteit en plezier is.

afbeelding1 2