Gezocht: nieuwe bestuursleden

Geplaatst op 28-09-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EB

Kralingsche Zeilclub zoekt nieuwe bestuursleden

Onze vereniging is op zoek naar nieuwe bestuursleden. Tijdens de ALV op 7 november zullen nieuwe bestuursleden worden gekozen. De belangrijkste taak van het bestuur is te zorgen dat de vereniging goed functioneert. Het bestuur vergadert gemiddeld 1 keer per maand en bestaat momenteel uit een team van 7 leden. Wij hebben dringend versterking nodig.

Op dit moment hebben wij ruim 300 leden en wordt in samenwerking met omringende verenigingen regelmatig zeilwedstrijden en andere activiteiten georganiseerd. Doelstelling van het bestuur is om dit toekomstbestendig te maken en houden in de veranderende omgeving. Naast al deze watersportactiviteiten is ons clubhuis ook een warm thuis voor een ieder die langskomt om even te kijken naar de activiteiten op het water, of gewoon zin heeft in gezelligheid.

Ben je op zoek naar:

• Een nieuwe uitdaging?
  • Zinvolle tijdsbesteding in een maatschappelijke organisatie?
  • Opleiding en ervaring voor bestuurswerkzaamheden?
  • En bent u innovatief;

Dan is deze bestuursfunctie wat voor u!

Lijkt het je wat? Neem snel contact met Jerom van Es en/of mail naar senavj.[antispam].@kralingschezeilclub.nl.