Gratis online cursus

Geplaatst op 07-07-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: KNWV  -  Bron: KNWV
Graag maken we je via deze weg attent op de online cursussen die het Watersporverbond aan 't ontwikkelen is. Momenteel zijn de online cursussen Boeienboot en Startschip klaar. Via de onderstaande links kom je direct in de Elektronische Leer Omgeving (ELO) van het Watersportverbond:

Deze cursussen behandelen op een leuke en interactieve wijze de informatie die je nodig hebt om te kunnen assisteren in de boeienboot of mee te helpen op het startschip. Om toegang te krijgen moet je eerst even een account aanmaken. De nodige instructies worden ter plekke gegeven.
Een cursus kost 30 a 40 minuten en elk hoofdstuk wordt afgesloten met 2 vragen. Als je alle vragen goed hebt ontvang je zelfs een digitale Badge! Je bent dan Official Niveau 1 en we registeert het Watersportverbond je dan als Certificaathouder Boeienboot of Startschip. Dit najaar heeft het Watersportverbond gepland om ook Wedstrijdkantoor, Protestkamer, Uitslagverwerking en Rescue op te leveren. Iemand die al deze cursussen met succes heeft afgerond, kwalificeren we als Official Niveau 2.

Met bovenstaande veranderingen/vernieuwingen verwachten we het aantal enthousiastelingen aan de basis van onze wedstrijdorganisatie te vergroten. Vanuit deze grotere vijver is de verwachting dat ook het aantal doorstromers naar niveau 3 en hoger ook zal toenemen.