Uit de hoge hoed

Geplaatst op 20-02-2023  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: JP

Mijn werkgever Havenbedrijf Rotterdam schenkt 1x per jaar een sponsering van 1000,- aan een medewerker die zich als vrijwilliger inzet voor een vereniging. Dit jaar was ik de gelukkige om de cheque te mogen ontvangen voor de KZC. Vrijwilligers zijn onbetaalbaar voor verenigingen  en als ze zich inzetten dan is een schouderklop de enige beloning die gegeven kan worden. Dat heeft mij doen besluiten om van deze sponsering alle vrijwilligers van KZC, die zich extra inzetten dan wat verwacht wordt, in het zonnetje te zetten. Dit door een bedank avond te organiseren die op 4 februari jl. heeft plaatsgevonden. Onder het genot van een drankje en een karaoke werden de talenten al snel zichtbaar. Het was een gezellige avond waarbij ook nieuwe kennismakingen plaatsvonden. Op deze avond hebben we er voor gezorgd dat de vrijwilligers zich gewaardeerd voelen en van grote meerwaarde zijn voor ons KZC.

Wil je je ook graag inzetten voor KZC? Een bestuursfunctie, commissielid of misschien wel om iets te organiseren laat dit dan weten aan info@kralingschezeilclub.nl . Misschien ben je er dan de volgende keer ook gezellig bij.