Inschrijving zeillessen uitgesteld

Geplaatst op 21-02-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EB

De Kralingsche Zeilclub verzorgt vanaf normaal gesproken vanaf begin april verschillende zeilopleidingen. Dit zijn opleidingen voor iedereen die wil leren zeilen, maar ook voor de geoefende zeilers die hun vaardigheden willen bekwamen. Naast zeilinstructie ondersteunen wij recreatief- en wedstrijdzeilen en organiseren we diverse zeilevenementen. We zijn als vereniging CWO erkend en het is dus mogelijk bij ons de officiële zeildiploma’s te halen.

Echter volgens de huidige richtlijnen van het Watersportverbond en het CWO zijn de mogelijkheden om les te geven erg beperkt. Afgelopen jaar zijn hierdoor veel lessen meerdere keren verschoven. Om deze reden is besloten om de inschrijvingen voor de zeillessen pas te openen zodra het reëel lijkt dat deze volgens planning gegeven kunnen worden.

Uiteraard kunnen alle leden na reservering wel gebruik blijven maken van de verenigingensboten om de eigen vaardigheden bij te houden. Alvast veel plezier met trainen!