Kom watersporten tijdens de Open Dag in Kralingen

Geplaatst op 16-05-2018  -  Categorie: Algemeen

Rotterdam – Op zondag 27 mei a.s. organiseert de Kralingsche Zeilclub in Rotterdam een Open Dag. Heb je nog nooit gezeild en zou je dat graag een keer gratis willen doen? Of heb je wel eens gezeild en wil je kijken of je het nog steeds leuk vindt? Kom dan naar onze open dag en stap met samen een instructeur in een zeilboot.

We hebben de eerste dagen met lekker weer alweer gehad. Wie zou er dan niet lekker op het water willen zitten? In ons clubhuis aan de jachthaven kan men zich uitgebreid laten informeren over zeilles in praktijk en theorie. Daarnaast zullen er op het water constant demonstraties worden gegeven door zeilinstructeurs van de vereniging. Hierbij kunnen bezoekers opstappen, meezeilen en zelf het roer in handen nemen. Door de populariteit van de volwassencursus in een polyvalk zijn er ook extra cursussen gepland.

Voor de kinderen is er een gezellige maritieme knutselhoek met begeleiding zodat de ouders in alle rust de steigers kunnen bezoeken en zich kunnen laten informeren. Vele van onze vrijwilligers zullen aanwezig en actief zijn en staan je graag te woord over ons gebouw, zeilboten, ligplaatsen, donaties, mogelijke cursussen of lidmaatschap.

Van 11 tot 16 uur zijn bezoekers van harte welkom aan het Langepad 25 te Rotterdam. Onze bar en terras blijven gewoon geopend tot in de late uurtjes en aan de bar zijn snacks en diverse eenvoudige maaltijden te verkrijgen. Gratis parkeergelegenheid is er volop bij onze vereniging. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Kralingsche Zeilclub via het emailadres ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl.