Kralingsche Zeilclub bij ‘Beleef de Lusthofstraat’

Geplaatst op 06-04-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EB

In de meest sfeervolle winkelstraat van Rotterdam is het op 7 april weer tijd om het begin van de lente te vieren tijdens het evenement ‘Beleef de Lusthofstraat’!

Vanuit 55 houten kraampjes kan een breed publiek komen genieten van proeverijen, drankjes en presentaties van al het moois en lekkers dat de winkeliers te bieden hebben. Vrijwlilligers van de Kralingsche Zeilclub zijn ook aanwezig bezoekers te informeren over de zeilsport. Als hulp hiervoor is welkom! Als het je ook leuk lijkt om mensen te informeren over je hobby is het verzoek contact  op te nemen met het bestuur.

Op deze dag zal een DJ voor gezellige achtergrondmuziek zorgen in de gehele straat. Schuif met vrienden en familie aan bij de proseccobar of ga voor een zoete versnaperingen bij de poffertjeskraam. Ook aan de kids is deze middag gedacht: zij kunnen zich uitleven op het draken-springkussen, in de ballenbak en de gehele middag zweven in de zweefmolen. Om het feest helemaal compleet te maken, zijn er twee schminkclowns aanwezig in een opblaastent, die de kinderen omtoveren tot prachtige prinsessen, stoere draken en meer….. Kortom: er valt op het event genoeg te beleven, voor jong & oud!