Winst voor onze leden tijdens het NSK teamzeilen!

Geplaatst op 22-05-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: BvdS

Het weekend van 14 en 15 mei was het een druk weekend op de plas. Het was namelijk tijd voor het Nederlands Studenten Kampioenschap teamzeilen. Studenten uit het hele land streden in zonnige omstandigheden om deze titel. Ook een aantal leden van de KZC hebben hieraan, onder de vlag van de RSZV, deelgenomen. Zo namen Nynke, Barend, Annabel en Niek deel. Het hele podium werd gevuld door leden van de KZC. Barend en Nynke behaalden met hun team de 3e plek en het team van Annabel en Niek ging er met de winst vandoor. Ook in de organisatie was de KZC goed vertegenwoordigd. Olya, Matthijs, Sipke, Casper en Bart waren onder leiding van wedstrijdleider Tim de Held op het water om de wedstrijden in goede banen te leiden. Kortom het was een groot succes. Wij kijken nu al uit naar volgend jaar!

whatsapp-image-2022-05-22-at-10-58-24-am