Onderhoud verenigingsvalken

Geplaatst op 26-04-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Peter van der Starre

In de afgelopen weken is er door meerdere enthousiaste leden aan de twee vereniging valken geklust.

Beide boten zijn in de afgelopen periode op de kant geweest. De rompen schoon gemaakt & gepoetst en het onderwaterschip voorzien van een nieuwe laag antifouling.

Van de Panta Rhei waren beide zeilen versleten en daarom is er een nieuw grootzeil en goede gebruikte fok opgezet.

Beide boten liggen naast elkaar in de box (nu in de haven), klaar om een nieuw jaar vol zeilplezier te kunnen geven aan onze leden.

Mocht je onverhoopt tijdens het gebruik van een van de valken een mankement of schade constateren welke je zelf niet kunt verhelpen, meld dit dan via de mail. Met elkaar zorgen wij ervoor dat de boten in goede staat blijven.

valk 2