Restitutie contributie Watersportverbond

Geplaatst op 17-04-2022  -  Categorie: Algemeen

Voor diegenen die lid zijn van meerdere bij het Watersportverbond aangesloten verenigingen wordt gewezen op de mogelijkheid dat in sommige gevallen restitutie bij het Watersportverbond aangevraagd kan worden (dit is niet van toepassing op sociëteitsleden). Informatie daarover en een formulier voor het aanvragen van de restitutie zijn te vinden op de website van het Watersportverbond. Restitutie van dubbel betaalde contributie vindt enkel plaats tot 1 oktober van het lopende contributiejaar.

Laat geen geld liggen bij het Watersportverbond, maar als je voor restitutie in aanmerking komt, vraag daar dan om bij het Watersportverbond. Het gaat voor volwassenen om € 21,70 en voor jeugd- en gezinsleden om € 10,85 aan contributie dat door het Watersportverbond gerestitueerd kan worden.