Aanvullende maatregelen

Geplaatst op 15-12-2020  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Watersportverbond  -  Bron: Watersportverbond

Gisteren zijn er vanuit het kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd. Een zgn. lock down. Deze maatregelen zijn getroffen omdat de situatie zorgelijk is en er alles aan is gelegen om contacten te vermijden.

Wat betekent dit voor onze club?

• Blijf weg als je er niet hoeft te zijn !!. Heb je er geen boot kom dan niet.
  • Het clubhuis zal per direct volledig gesloten zijn. (incl. Keuken en Toiletten).
  • Alle activiteiten en werkzaamheden aan de vereniging zijn niet meer toegestaan. (M.u.v. noodzakelijk urgente zaken, lekkage etc.).
  • Ga alleen naar je boot voor echt noodzakelijke klussen.
  • Blijf dan ook zo veel als mogelijk op/bij je eigen boot.
  • Ga niet bij een ander aan boord. Vermijd contact.

Verder blijven alle reguliere aangekondigde maatregelen van kracht zoals deze eerder zijn gecommuniceerd.

Contactpersoon: Arno Leentvaart  06-13757226

We begrijpen dat het veel van ons allen vraagt. We willen u vragen om niet te zoeken naar mogelijkheden om toch te komen maar om je verantwoording te nemen en het niet te doen. Des te groter is de kans dat we in het voorjaar weer met enige zekerheid naar de club kunnen. Het is ons gedrag wat het maakt dat dit straks kan.

We wensen u fijne feestdagen en hopen elkaar weer te zien na 19 januari 2021.