Team KZC neemt deel aan de combi Rotterdam.

Geplaatst op 31-03-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: FB
De combi Rotterdam is een reeks wedstrijden en trainingsdagen in Rotterdam en omgeving. Verschillende verenigingen organiseren een wedstrijd op hun thuiswater voor voornamelijk de optimisten. De combinatie van deze wedstrijden maakt de uitslag van het Combi Rotterdam. De nivo’s gaan van beginner (nivo D) tot landelijk wedstrijdzeiler (nivo A.)

De Kralingsche Zeilclub verzorgt de begeleiding op het water op de combi baan C&D en faciliteerd met de optimist trailer het transport naar de verschillende verenigingen. De optimist trailer en de RIB hebben hun service beurt gehad. Voor de begeleiding kan je jezelf aanmelden middels de button onder aan deze pagina. Het aantal deelnemers is gelimiteerd tot 6 in verband met het aantal beschikbare plaatsen op de boottrailer. Schrijf je hier dus snel in!

De agenda van de combi Rotterdam staat op de website van combi rotterdam. De deelnemers dienen naast de begeleiding zich ook zelf in te schrijven voor de trainingen en wedstrijden via de website www.combi-rotterdam.nl