Terrein winterklaar maken

Geplaatst op 01-10-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EB

Het winterseizoen staat voor de deur en we gaan ons daarop voorbereiden. Op 26 & 27 oktober stophout waarbij alle hoofdleden met boot (of iemand namens hen) om 10 uur worden verwacht om het terrein winterklaar maken. Dan worden oa. boten op de wal verplaatst, schagen klaar gelegd voor boten die op de kant gaan en de verenigingsboten winterklaar gemaakt. De ervaring leert dat als iedereen aanwezig is de werkzaamheden in aantal uur klaar kunnen zijn.

Mocht jij je eigen boot uit het water willen halen en gedurende winter op de kant willen zetten voor onderhoudt dien je dit verzoek uiterlijk 19 oktober schriftelijk via de mail te doen. Voordat een boot de kant op kan, dienst het bestuur een kopie van de polis van de pleziervaartuigvaartuigenverekering (althans de verzekering van de boot) waaruit blijkt dat de eigenaar voldoende is verzekerd tegen aansprakelijkheden in verband met de boot. Vervolgens dient de eigenaar zelf bij het uit het water halen aanwezig te zijn of iemand schriftelijk te mandateren.