Themabijeenkomst ‘De Groene Club’ op 14 november, kom ook!

Geplaatst op 25-10-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: KNWV

Verenigingen kunnen jaarlijks veel besparen op energiekosten. Het Watersportverbond moedigt dit ook aan. Niet alleen voor het milieu, maar ook voor een gezonde clubkas. Wij brengen jullie graag in contact met ‘De Groene Club’ om begeleid te worden in het verduurzamen.

Gratis begeleidingstrajecten
De Groene Club biedt sportverenigingen, kosteloos en onafhankelijk, begeleidingstrajecten aan in het verduurzamen van de accommodatie (t.w.v. 2000 euro). Zij zorgen voor optimale begeleiding en het best haalbare financiële resultaat voor jouw vereniging. Lijkt dit je iets voor jullie vereniging?

Themabijeenkomst voor bestuurders
Op 14 november a.s. bieden wij een themabijeenkomst aan voor onze verenigingsbestuurders. Het meest interessant is het voor watersportverenigingen die de accommodatie in eigen beheer of grotendeels in eigen beheer hebben en waarbij een aanzienlijk deel van de begroting uit energiekosten bestaat. Maar je kunt natuurlijk ook komen om je kennis over besparen en duurzaamheid te vergroten en ervaringen op dit gebied uit te wisselen.

Programma
Micha Rots, projectmanager ‘De Groene Club’ komt uitleg geven over duurzaamheid en hoe je op (korte) termijn kunt besparen. Het gaat over (verrassende) terugverdientijden, quick wins en subsidiemogelijkheden. Ook kom je meer te weten over de kosteloze begeleidingstrajecten en hoe je je vereniging daarvoor op kunt geven. Daarnaast is er tijdens de bijeenkomst gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met collega verenigingsbestuurders. We sluiten af met een borrel.

Datum en locatie

• Donderdag 14 november van 19:30 tot 21:30 uur (inloop 19:00u)
  • DeWeerelt van Sport, Utrecht

Uitnodiging
Binnenkort ontvangen de bij het Watersportverbond aangesloten verenigingen een uitnodiging en mogelijkheid om zich aan te melden. Maar zet de datum alvast in je agenda. Tot de 14e!

Heb je vragen over de themabijeenkomst neem dan contact op met Mirella Feeke via gniginerev.[antispam].@watersportverbond.nl