Tijdslijn modernisering benedenverdieping

Geplaatst op 21-12-2020  -  Categorie: Algemeen

Verbouwing benedenverdieping

Het is alweer een klein jaar geleden dat de plannen voor de verbouwing van de benedenverdieping van het clubhuis zijn gepresenteerd in de ledenvergadering. Op de voorgrond is het stil gebleven, maar op de achtergrond zeker niet. Hierbij een kleine update.

De bouwcommissie heeft de gepresenteerde plannen verder uitgewerkt samen met het bestuur en is gekomen tot een nagenoeg volledige technische omschrijving van de uit te voeren werkzaamheden. Naast de technische omschrijving is er ook al een concept begroting vormgegeven om een prijskaartje aan deze plannen te hangen.

De begroting en technische omschrijving hoopt het bestuur samen met de bouwcommissie eind januari definitief te kunnen maken, zodat we kunnen aanvangen met offertes uitvragen en fondswerving.

Dus, nog wat puntjes op de i zetten, maar er zit schot in.. Onderstaand ook de bijgewerkte tijdslijn.
Het doel? Begin ’22 al het werk afgerond hebben!

modernisering