Update Werkzaamheden Gemeente

Geplaatst op 07-06-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: J. van Es

Werkzaamheden Gemeente Rotterdam

Beste lezer, even een tussenstand m.b.t. de huidige werkzaanheden:

Zoals in de laatste ALV al aangegeven is de gemeente als eigenaar de beschoeiingen aan het vervangen op het door ons gepachte clubterrein. Uiteraard op hun kosten maar ook in hun tijdsbestek.

Dit geeft, zoals in een extra nieuwsbrief al aangegeven, best wel wat overlast maar het schiet wél erg hard op en de uitvoerders zijn zeer welwillend naar onze vereniging toe.

Vrijdag 8 juni wordt begonnen aan het stuk vlak voor het clubhuis en het hefportaal. Dit houdt in dat door-de-week het hefportaal alleen bij calamiteiten gebruikt kan worden.

Wel is het portaal op vrijdag vanaf vier uur t/m zondag, zij het gepast, weer bruikbaar met dank aan de uitvoerders.

Wanneer de klus helemaal klaar is kan ik helaas niet exact aangeven maar ik hoop met een tot twee weken. Graag zien wij de opgeroepen leden voor de werkbeurten dan met grote getalen tegemoet want na deze klus zullen we het eea toch flink moeten opruimen en schoonmaken.

Geef svp gehoor aan de oproep en geef aan wanneer je beschikbaar bent voor wat terein werkzaamheden.

Of vraag alvast op voorhand wat er gedaan kan worden.

Het zou fijn zijn als wij als club hier een eind mee zijn vóór de komende activiteiten beginnen.

Samen maken we er weer een mooi terrein van!

Jerom van Es.