Versoepelingen, terras en clubhuis deels weer open!

Geplaatst op 24-05-2021  -  Categorie: Algemeen

Super positief nieuws, het terras van het clubhuis mag deels weer open. Dit mag met in achtneming van de richtlijnen. Het terras mag open tot 20.00u. Dat betekent dat nu ook sportkantines en binnensportaccommodaties degeeltelijk open kunnen. Dat is goed nieuws voor clubhuizen en terrassen van zeilverenigingen.

De ontwikkelingen in de strijd tegen het coronavirus laten ook verdere verruiming van de maatregelen toe. Het kabinet heeft daarom ook per 1 juli de mogelijkheden voor het houden van bijeenkomsten verruimd, zowel binnen als buiten. Uiteraard blijft altijd de 1.5 meter regel van toepassing en is het belangrijk dat iedereen zich aan de hygiënemaatregelen van het RIVM houdt.

Samen met NOC*NSF kijken we uit naar de verdere uitwerking voor de sport. Welke voorwaarden gelden en wat betekent dit voor activiteiten, wedstrijden en evenementen op sportverenigingen. We doen ons best om de komende tijd iedereen te informeren.