Vrijwilliger gezocht bij wedstrijden

Geplaatst op 25-08-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: TdH

Voor de komende wedstrijden van Kralingsche Zeilclub zoek we nog vrijwilligers. Mocht je zin/tijd hebben willen we je vragen je beschikbaarheid op te geven voor een functie in het wedstrijd comité. Alle hulp is welkom!

Er is van alles te doen:

• Wedstrijdleider
  • Assistent Wedstrijdleider
  • Comité Startschip
  • Uitslagen
  • Boeienboot
  • Rubberboot
  • (Social) Media
  • Organisatie op de wal
  • Voorbereiding
  • En koken.

Wil je alvast gratis les in wedstrijd organisatie, online zijn er 2 cursussen beschikbaar:

De komende evenementen op de KZC zijn :

• Nederlands Kampioenschap Teamzeilen voor Verenigingen 2019 (19 en 20 Oktober 2019)
  • Midwinter Wedstrijden 16m (27 en 8 December 2019)

Beschikbaarheid opgeven kan online via de link: https://datumprikker.nl/p8x7ask3tq7jv7v7Aanvinken beschikbaarheid + naam en email adres en dan neemt Tim de Held z.s.m. contact op. Ook als je al hebt toegezegd, vul toch even je beschikbaarheid nogmaals in.

Wil je mee naar de Noordzee?
Ook voor de winterwedstrijden van de Jachtclub Scheveningen kan je beschikbaarheid opgeven om mij te helpen met vlaggen, tellen, toeteren finish maar zeker voor opleiding, stage of om en keer kennis te maken met wedstrijdorganisatie op zee.

nsr