Woord van de voorzitter

Geplaatst op 21-12-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: JP

En dan is dit alweer de laatste nieuwsbrief van 2021... Dachten we in januari nog dat dit het jaar zou worden, waarin we Covid eronder zouden krijgen; inmiddels weten we beter. Helaas.

Voor onze vereniging betekent het wederom een rustige winter met weinig sociale contacten en de sluiting van ons geliefde clubhuis. Gelukkig hebben we afgelopen tijd nog wel veel mooie dingen met elkaar kunnen beleven. De klusdagen waren een succes te noemen en ging gepaard met mooi weer maar ook een prachtige samenwerking onder de leden met een mooi opgeruimd resultaat. We hebben jl. nog Sinterklaas kunnen vieren en met velen kunnen genieten van de vinyl platen die werden gedraaid op de draaitafel onder het genot van een drankje en de overwinning van onze Max Verstappen. Wedstrijden gezeild etc. Herinneringen om weer op te slaan.

Laten we ons vasthouden aan de gedachte dat het volgend jaar weer allemaal kan en we veel kunnen samenzijn. Genoeg plannen om er met elkaar een mooi seizoen van te maken.

De nieuwjaarsreceptie van 2 januari moeten we uitstellen. Ik noem bewust “uitstellen” omdat we de hoop moeten houden dat het toch nog in januari beter wordt en dat de verwachte golf uitblijft. Dan toosten we wat later in die maand.

Met die hoop gaan we 2022 in, maar niet alvorens we – ondanks de beperkingen – toch een aantal fijne feestdagen gaan beleven. Dat wens ik iedereen toe!

Let op elkaar, let op jezelf. Blijf gezond. Goede dagen en op naar het nieuwe jaar.

Groet Johan

Voorzitter KZC