Instructeursopleiding vernieuwd! Iets voor jou?

Geplaatst op 09-03-2022  -  Categorie: Algemeen

Als vereniging willen we graag iedereen laten genieten van de zeilsport. Vind jij zeilles geven het leukste dat er is en wil jij CWO opleiding geven aan beginners en gevorderden? Dat kan! Nog niet gecertificeerd, wij verzorgen graag jouw opleidingstraject. Vanaf het moment dat jij zelf CWO eigenvaardigheid II in handen hebt kun je beginnen met het traject om zeilinstructeur te worden. Als je zeilinstructeur kan je nadat je gecertificeerd bent nog wat bijverdienen terwijl je met je hobby bezig bent. Ideale combinatie toch?!

Hoe werkt de opleiding?
Binnen de online Watersport Academy van de Kralingsche Zeilclub heb je zelf de regie over je eigen opleiding. Zo bepaal je zelf hoelang je erover doet. Daarnaast worden deelnemers ondersteund door een zelfgekozen leercoach, digitale leeromgeving en andere cursisten waarmee je kunt samenwerken.

Tijdens de opleiding krijg je verschillende opdrachten die jou helpen bij het ontwikkelen van je vaardigheden als instructeur. Afhankelijk van de kennis en ervaring die je al meebrengt, bepaal je samen met je leercoach met welke opdrachten je aan de slag gaat. Wanneer je alle opdrachten volbracht hebt rond je de opleiding tot zelfstandig instructeur in jouw discipline af.

Klik hier voor meer informatie!